dimecres, 6 de març del 2013

Disseny d'un logotip





Descripció:


El logotip, també conegut com a logo, és un signe gràfic, distintiu o emblema utilitzat per entitats comercials, organitzacions o individus amb l'objectiu de facilitar o promoure el reconeixement públic instantani d'un producte, servei o empresa.
Els logotips poden ser representacions, abstractes, tipogràfics o una combinació d'aquests a través d'una composició d'imatges (símbols o icones) i / o text.
En aquesta activitat em tingut que dissenyar un logotip relacionat amb nosaltres i / o amb el nostre blogger. 

Procés:

Primer vam tenir que pensar en diferents logotips que es relacionessin amb nosaltres i el nostre blogger. Vam fer diferents esbossos, per trobar amb el logotip del resultat.

















Resultat:

Vam tindre que donar-li volum amb cartró ploma, fer dos capes.




Valoració:


Aquesta activitat a sigut divertida en el moment de dibuixar idees per al nostre logotip. Però no el tornaria a repetir, perquè a suposat molta feina i moltes classes per poder fer tots els logotips, incloent la maqueta. No recomanaria tornar a fer aquesta activitat el proper anys. Ja que m’ha resultat una mica avorrit. Fent aquesta activitat he aprés que solament amb un tema proposat, es poden fer moltíssims logotips. Em utilitzats molt materials, faria l’activitat una mica més curta. Crec que unes làmines m’han quedat millor que altres, però en comú, crec que m’ha quedat bastant bé.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada