dimecres, 6 de març del 2013

5. Avatar analògic. Taca


Descripció: 
Vam començar aquesta activitat el 25 d’Octubre, primer vam fer una quadrícula amb diferents dimensions. Aquesta quadrícula va servir desprès per fer la Gamma de grisos. Estava dividida en tres parts, en cada una d’elles estaven les diferents gammes. En la primera vam fer la gamma de llapis de grafit. La segona era la gamma de punts. I la tercera era la gamma de línies. Totes de més clar a més fosc.
Procés:
Desprès de la gamma de grisos, vam fer una làmina de cada una de les gammes. Amb el mateix ordre que les gammes, però encara no em pogut fer la de línies, que queda per la segona avaluació.






















Resultat:




















Comentari:

La activitat de gammes no m'ha agradat gens, sóc sincer, ho sento però no m’ha agradat. A part de que era cansat, no m’agrada fer aquest tipus de dibuix. El perquè d’aquest comentari es que tinc moltes ganes de fer dibuix tècnic, i qualsevol làmina que fem ara no m’agrada. Aquesta làmina jo no la recomanaria, es clar que per a mi, perquè se que a molta gent li agraden aquest tipus de dibuix, però jo no la recomanaria. Si he aprés alguna cosa, a sigut que fer tants punts pot ser molt, molt cansat. Si pugues canviar alguna cosa, no sabria que canviar, però crec que trauria la gamma de punts, que es la que es té que curra més, o al menys que no fos obligatòria, i que es pogués escollir si ferla o no ferla, i qui la fes, millor nota que tindria. La única dificultat trobada a sigut el temps que e tingut per fer alguna cosa, no tenia temps per rés, i el temps que e pogut fer algú a sigut poc. Jo diria que els treballs no m’han quedat molt bé, però ho e intentat. Ja que no e tingut temps de fer-ho lent i amb calma bé, no m’han quedat molt bé, això sí, algunes millors que d’altres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada