dimecres, 6 de març del 2013


3. Avatar

Descripció:
Un avatar és un personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un/a internauta que representa en un videojoc cadascuna de les persones que hi participen o al ciberespai cadascun dels participants en una tertúlia o qualsevol altra activitat en línia. Definició de Vikipedia.
La tercera activitat que em portat a terme a visual i plàstica a sigut utilitzant l'ordinador. Es pot dir que a sigut una activitat digital. Consta en buscar pagines o enllaços penjats en la web del vipfm per fer avatars semblants a nosaltres. De tots els que em aconseguit, que tenien que ser com a mínim 5, només en podem escollir un. Quant més avatars fem més bona serà la nota del bloc que puntuarà la professora.
Procés:
Avatar_1
Avatar_2
Avatar_3
Avatar_5
Avatar_6
Avatar_4

Resultat:
He escollit aquest avatar perquè dels que e fet, crec que a sigut el millor que m'ha sortit semblant a mi. 
Comentari:
Aquesta activitat m'ha agradat perquè la professora no ens a posat pressió, ens a deixat les classes necessàries i em treballat tots amb tranquil·litat i sense protestar. A part de que jo no sóc un nen que sàpiga molt d'ordinadors ho he intentat fer lo millor que e pogut buscant diferents pagines web per poder fer diferents avatars. Podria repetir aquesta activitat però si o pogués evitar o feria perquè no es que m’aguï agradat molt, s'ha ma fet passat. No he après moltes coses noves, si e après alguna cosa a sigut el munt de pagines web que es poden trobar per fer avatars. Si pogués canviar alguna cosa canviaria fer els avatars que volguéssim no només que tinguin que ser de nosaltres. Què els poguéssim fer de qualsevol cosa. No e trobat més dificultats a part de crear els avatars. En les pagines que e entrat m´ha costat molt trobar per exemple el meu cabell o altres coses que no e aconseguit. No crec que m’aguï quedat molt bé, al menys a mi no m’han agradat molt els que he fet. Però si crec que són acceptables.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada