dilluns, 13 de maig del 2013

Animació: Flipbook

Descripció:


Flipbook: llibreta o fulls que contenen imatges o dibuixos en seqüencia que canvia d'una pagina a l'altre i al passar les pagines ràpidament es fa com una animació.
Aquesta activitat consistia en crear un flipbook. Dibuixos creats per nosaltres representats en una animació.


Procés:

El primer dia per fer el flipbook va ser per pensar que representaríem en la nostra animació, i per començar a fer el conjunt de pagines on estarien representades.
Al tenir clar el que volíem fer, el vam començar a fer l’animació del flipbook a la llibreta.
Al tenir-lo tot dibuixat, el següent pas era pintar-lo. 







































Resultat:


Al acabar el nostre flipbook, el vam tenir que gravar per penjar-lo al nostre blogger.



Valoració:

Aquesta activitat m'ha agradat bastant, ja que m'agrada dibuixar coses a escala petita. Però m'han resultat difícils de fer algunes coses, per no dir el temps que m'ha portat fer-lo tot. Es un treball en el qual li tens que dedicar molt de temps. Jo la recomanaria per altres cursos, ja que es un treball divertit i entretingut. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada