dimecres, 6 de març del 2013


Làmina 2. La dansa

Descripció:
La segona làmina que em treballat a classe a tingut bastanta feina comparada amb la primera que vam fer. En aquesta em començat a dibuixar a llapis el quadre de la dansa. Primer s'ha dibuixat una línia fluixa a llapis recorren els braços, que formaven una mena de cor. Després em dibuixat els detalls partint del terra on estan i la forma dels braços. Una vegada dibuixada la làmina a llapis, vam començar a pintar amb temperes. Jo vaig anar pintant a parts, primer el terra de color verd, desprès el cel de color blau cian més una mica de blanc, desprès vaig pintar les persones amb magenta més groc, i els seus cabells afegint-li una mica de negra. I al final es repesaven totes les línies dels cossos de les persones amb color negre i un pinzell fi.
Fitxa tècnica:
-Títol: “La dansa
-Autor: Henri Matisse.
-Any: 1909.
-Dimensions: medeix 260 cm d'alt per 389 cm d'amplada.
-Tècnica: Està pintat a l'oli sobre llenç.
-Estil: 
-Génere: 
-Localització: actualment en el MoMA.
Procés:
Ja estan pintats el terra i casi tot el cel i totes les persones menys una.
Quant ja esta tot pintat s'ha de repassar amb negre i un pinzell fi el contorn de les persones i les linias del seu cos.
Resultat:




Comentari: 
Aquesta activitat no m'ha agradat molt, perquè no m'agrada pintar amb temperes. Si ja algú que m'ha agradat d'aquesta activitat a sigut el principi, que a sigut copiar tot el dibuix a llapis. Si pogués canviar alguna cosa canviaria la de pintar al final. He après a barrejar millor els colors per aconseguir el color que vull. El que es el treball no crec que m’aguï quedat molt bé, em quedava més bé abans de ser pintat. I si algú de lo que e pintat m’ha agradat com a quedat han sigut les persones. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada