dimecres, 5 de juny del 2013

Làmina 17: xarxa modular transformada


Descripció:

Aquesta activitat consisteix en fer una figura animada a partir d'una làmina. Teníem que escollir una forma per fer el nostre mòdul transformat, un quadrat, un rombe, un triangle, etc. Després desplaçar els trossos que retallem del quadrat en el meu cas, es poden desplaçar de diferents maneres: per translació, per girs i per simetria.


Procés:

Els passos a seguir per a fer aquesta activitat són: 
- Escollir una forma per fer el nostre mòdul transformat.
- Retallar els trossos.
- Desplaçar els trossos de diferents maneres: per translació, per girs i per simetria.















































































Resultat:

Aquest es el resultat de la meva xarxa modular transformada.

















Valoració:

Aquesta activitat no m'ha agradat gaire, ja que comporta molt de temps, i molta paciència metres estàs pensant en una figura animada que puguis representar a partir d'una figura. Jo si aconsellaria fer aquesta activitat als altres cursos, perquè es una cosa que es té que prova alguna vegada. Si he après alguna cosa en aquesta activitat, a sigut, que a partit d'una figura pots aconseguir coses molt divertides i interessants. Si tingues que canviar alguna cosa, seria deixar als alumnes més temps per a fer aquesta activitat. La dificultat per a mí, a sigut, el poc temps que em tingut per pensar-la, pintar-la i acabar-la. Trobo que el treball no m'ha quedat molt bé, però tampoc es que m’hagi agradat molt fer-la, però estic content d'haver ho fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada